familydaylife

Sista dagarna i Linköping

Publicerad 2016-01-06 23:24:28 i Vardag,

Nu är fantastiska dagar i Linköping över. De sista två dagarna var fullbokade med kärlek. 


I måndags vid lunch åkte vi till Adams Mormor och Morfar. I julas pratade Adam gamla minnen från landet och skogen så det bestämdes då att vi skulle ge oss ut i skogen tillsammans. Det blev en lagom kort promenad så man slapp förfrysa fötterna. Vi blev bjudna på en supergod svampsoppa!


Vi sa att det skulle varit fint med en persiljekvist på soppan men det var efter bilden togs..

 
Under måndagen fick jag sms om middagsbjudning hos Lina. Farmor ville gärna vara barnvakt åt Ossian så jag gick dit själv(!) Det var inte populärt...men vi hade kul ändå :)


Igår gick jag en krispig promenad i kylan och mötte upp Malin. Hennes första möte med Ossian eftersom det inte blev något under middagen.. Jag fixade vegansk lunch och Malin lekte med Ossi. Lagade kikärtsbiffar som blev helt okej men inte mer än så.


Schemat tickade på och framåt 3 åkte Ossi och jag till Hanne för massa mys och paketöppning. Ossian har blivit så bortskämd med allt fint han fått under jul av alla! 


Imorgon ska jag foto lite julklappar. Kika in då om ni vill se. Kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela