familydaylife

Nyårsfirande

Publicerad 2016-01-01 18:40:11 i Vardag,

Vi firade in det nya året med ett superhärligt gäng! Det var Klara och Filip som bjöd in till fest. Vi var 10 stycken plus stjärnan Ossian. Den lilla killen hade kameror och glada leenden vid sig hela tiden. Vårt lilla charmtroll. 


Här har vi Filip och Klara. Värdparet. Det är de här godingarna som flyttad till Malmö i höstas. Vi har haft så mycket kul i höstas och jag ser fram emot flera minnen detta året. 


En del av förrätten. Vi åt snittar och sedan en god soppa.


Riktig matfest! 


Under kvällen blev det musikquiz som Bea och Jenny hade gjort. Jag var i samma lag som Adam. Han blev lite irriterad för jag inte kunde så mycket. Jag blev överlycklig när jag kunde! Exempel : Gissade rätt på att det var Adele som sjöng en låt! Kanske inte den svåraste frågan.. 


Så otroligt söta bilder på Maria och Ossian. Det gick jättebra för Ossian att träffa så många nya personer.


Mycket skratt denna kväll! Vi körde en lek som gick ut på att alla skrev fyra lappar var med händelser. Två händelser som skett 2015 - En falsk och en sann och två händelse som hänt för länge sedan som var sant/falsk. Sedan läses lapparna upp och då ska man gissa vems lappen är och om den är sant eller falsk. Haha blir helt full i skratt nu när jag tänker tillbaka på leken! Tips till dig som ska ha fest :) På bilen ovan ser ni Philip i mitten som grimaserar lite över lappen som läses upp eftersom han inte vill bli påkommen  över att det är hans lapp. Förövrigt vann Philip " tråkigaste lapparna" haha.


Lilla hjärtat vaknade vid halv tolv så han fick vara uppe till tolvslaget innan jag ammande honom igen.


Ossian fick lite för mycket pussar för sin smak. 


Lilla familjen som firade tolvslaget inomhus. Världens bästa. 


Tack för ett fantastiskt roligt nyårsfirande. 
 

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2016-01-02 13:24:29

hahahaa älskar philles min !!!!

Svar: Hahaha jag med!!
Julia Rosberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela