familydaylife

Tillbaka i Malmö

Publicerad 2016-01-13 00:44:16 i Vardag,

Efter 3 veckor hemifrån så känns det otroligt skönt att komma hem till Malmö.  Att få sova i min säng inatt känns så lyxigt. Jag längtar efter att vakna upp imorgon för att pyssla med julklapparna, fixa här hemma och bara mysa med min familj. Det var länge sen det bara var vi. Här nedan är fler punkter som jag ser fram emot. 

- Skaffa gymkort och bli stark! ( Igen ) Måste få skryta om att jag faktiskt klarade många armhävningar med klapp emellan. OBS innan graviditeten. Nu skakar hela jag när jag gjort två vanliga armhävningar. 

- Använda julklappar. Ni lär få se en glimt av dem imorgon. 

- Få in ordentliga sovrutiner med Ossian. Även Mamma och Pappa. Jag har lovat mig själv att vara i säng innan tolv och det var jag idag men så hamnade jag här.. Jag sover alldeles för lite men ibland är det värt de för att få en stund för sig själv. 

- Ett städat och fint hem. Adam var hemma några dagar efter jul. Då hade Ossians Gudfar varit här och hjälpt Adam att städa undan efter vårt kaos..  Det blev så bråttom innan vi åkte till Linköping vid jul så när vi packade hamnade allt huller om buller för att hitta allt vi ville ha med oss haha. Imorgon ska det bli ännu finare. Tack för hjälpen Alex! 

Det var några punkter om allt möjligt. Nu måste jag sova så jag orkar träna imorgon.. Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela