familydaylife

Glader

Publicerad 2016-01-08 20:42:55 i Vardag,

En härlig dag med den här gobiten. På förmiddagen blev det mys hemma med Mormor innan hon åkte till jobbet. Resterande av dagen hade vi skojsigt hemma och gick en promenad i vintervädret med morbror Daniel.
 Idag har Ossian varit på riktig bus och skojhumör. Vi körde tafatt och kröp omkring på golvet fram och tillbaka. Ossian kryper en bit och sedan stannar upp för att sedan kolla på mig, då säger jag " Mamma kommer och tar dig " då skrattar han och fortsätter krypa. Vi har också övat på att gå. Idag gick han stora, rätt stadiga steg när jag bara höll i en hand! Min älskade Ossian 

Kommentarer

Postat av: Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Publicerad 2016-01-09 14:26:35

Men vilken söt bild!! :)

Svar: Vad gullig du är. Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela